SDH ROKYTNO

Vítejte na stránkách kroužku mladých hasičů!

FOTOGALERIE

Chata Dias, 25.-28.9.2009 Svatý Petr

Využili jsme prodlouženého víkendu a vyrazili na chatu do Špindlerova Mlýna. Jelo nás celkem 16. Bydleli jsme ve Svatém Petru, v chatě kde se natáčel film Jak vytrhnout velrybě stoličku (horská služba). Pátek byl ve znamení dlouhé cesty, protože všude byly zácpy a večerního rozkoukávání na chatě. V sobotu jsme vyrazili na celodenní túru – přes Kozí hřbety na Luční boudu, na Výrovku a zpět do Svatého Petra, celkem 15km. Na některých nebyla znát nejmenší únava a větší část cesty běželi (Mates), naopak někteří si sestup údolím doslova protrpěli a nemohli se dočkat konce (Péťa). K večeři jsme uvařili ohromný hrnec gulášovky a opekli buřty. Túrou zmožené děti pak zalehly u Superstar a já byla poprvé ráda, že tam je televize a nemusím vymýšlet žádné večerní hry. V neděli jsme se svačinou zamířili do Špindlu, přesněji na lanovku na Medvědín. Cestou jsme neustále odpovídali na dotazy, kdyže už bude oběd a budou si moct rozbalit chleba s paštikou. Na vyhlídce se konečně dočkali. Snědli jsme chleba a jeli dolů. Další na programu byla jízda na bobové dráze, každý měl možnost svézt se dvakrát. Ti menší museli jet ve dvojicích, větší mohli sami. Překvapivě je to docela zábava i pro dospělé, ale nesmí se na trati vyskytovat nějaký „slimák“ jako například Eva nebo Áňa, protože to se pak utvoří kolona a z jízdy nemáte nic. Filmový víkend měl pokračovat – ve frontě na bobovce byl kromě nás i Marek z Ordinace v růžové zahradě – máme společné foto. Při zpáteční cestě jsme se stavili na zmrzlinu a u piva tam seděl herec Miroslav Vladyka. No věru slavný víkend. Na zpáteční cestě už nemohl nikdo (jen Matěj běžel) a večer jsme se všichni po chatě už jen ploužili, někteří zaspali už před večeří. Původně jsme se jeli soustředit na braňák, bylo v plánu trénovat uzle, značky a podobné oblíbené věci, ale nic z toho neproběhlo, přesto to byl víkend užitečný a plný zábavy.

V pátek 25.9.2009 jsme se scházeli u autobusové zastávky v Rokytně.Bylo nás celkem 16 výletníků.V 16.30h. jsme se rozjeli směr Špindlerův mlýn,někteří autem,ostatní autobusem.Cesta byla opravdu dlouhá,protože napadlo více lidí odjet na prodloužený víkend.K naší chalupě jsme dojeli za tmy,takže jsme byli všichni zvědaví,jaký pohled uvidíme ráno až se rozední.Chalupa nám skrývala nejedno překvapení,tím hlavním bylo natáčení filmu,,Jak vytrhnout verlybě stoličku",s mladým hercem Tomášem Holým.Před několika lety na stejném místě,uvnitř,ale i v okolí chalupy...........
V sobotu ráno jsme se všichni nasnídali,Ondra zajel pro pečivo,tento úkol nebyl opravdu jednoduchý,protože ve Špindlerově mlýně není počítáno s tím,že lidé nemají v penzionech plnou penzi, a tak musel jet do Vrchlabí.S Janou jsme připravili svačinky a všichni se oblékli na tůru.Jen čekání na Ondru bylo zdlouhavé.,,Hurá,už se vrátil",a můžeme jít.Jediné,co jsem o cestě věděla,že půjdeme malý nebo větší okruh,jinak to bylo překvapení Jany.(Jako malá holka jsem zde chodila,ale mám jen mlhavé vzpomínky)První výšlap byl na Kozí hřbety,cesta byla lesem, krásná příroda,první odpočinek,první pití.Už nyní jsme věděli,že Matýsek musí jít první,s velkýma klukama,to nemyslel na nic jiného,jen,že je vůdce smečky.Další zastávka byla na samém vrcholku u rozcestníku,kde jsme pokračovali po obědě,krajíc chleba a jablko,na Luční boudu.Neuvěřitelné,co tu bylo lidí.Počasí bylo nádherné,tudíž ti lidé.Dále jsme pokračovali na Výrovku,odkud jsme šlapali dolů k naší chalupě.V nohách jsme měli
 15 km.Když jsme u chalupy pozorovaly vrcholky,kudy jsme šli,neuvěřitelné,a ty malé ,,děti"byly naprosto úžasné.K večeři jsme uvařili kotel gulášové polévky a poznali jsme,že hlad je nejlepší kuchař.Pak Danda připravil dříví a ohniště.Mohli jsme grilovat.Večer byl po chalupě klid,děti byly skvěle unaveny.
Neděle byla na nohy klidnější,ale na zážitky vzrušující.Po snídani jsme opět i se svačinkou vyšli směr město a na zastávku lanovky na Medvědín.Abychom se příliš netrápili,tak jsme lístek koupili obousměrný,jen na Medvědíně,jsme se asi 2,5km prošli na jakousi vyhlídku,kde jsme poobědvali.Lanovkou jsme sjeli dolů. Nejvíce se děti těšily na bobovou dráhu a to nastal ten okamžik.Bylo to hezké,jak všichni jezdili,měla jsem strach,aby to děti zvládly,ale když Valentýnka chtěla jet jen se mnou,nemohla jsem jí to udělat,aby tento zážitek neměla,a tak i přes tvrzení,že mě tam nikdo nedostane jsme vyjeli nahoru,a pak šupem dolů.Bylo to báječné,a tak jsme si to zopakovali-všichni,a někteří i potřetí.Na této atrakci jsme potkali mladého herce,ze seriálu ,,Ordinace v Růžové zahradě",kde hraje roli Marka,společnou fotografii máme na našich has.stránkách.Další zastávku jsme měli na zmrzlině,kde se svojí partou odpočíval herec Miroslav Vladyka.Návrat na chatu byl už opravdu dost klidný,celkem nic se nepřihodilo,jen nás bolely nohy a bříško se hlásilo hlady.K večeři jsme měli těstoviny s omáčkou,ale než jsme jídlo dovařili,někteří jedinci usnuli.Cinkot příborů je zvedl z postýlky.Večer byl pohodový,byli jsme unavení.
V pondělí jsme se připravovali na odjezd a dojídali vše co zbylo.Toto ráno nám děti nějak ožily,bylo jich po celé chalupě plno.....
Prodloužený výkend se nám opravdu vydařil,byl to jeden z nejlepších výletů!Děkuji všem,kteří se zúčastnili a pevně věřím,že jsme si to užili!!!!!!!!!!!!!!Vrbatová Petra st.